söndag 8 maj 2011

Härligt med helg om...

...man (jag) kunde låta bli att bli snorförkyld. Blir trött på det här snorandet nu!!! Har varit förkyld till och från i snart två månader, när jag precis börja känna mig friskare så *pang* blir jag förkyld igen...

Igår var vi iväg till kompisar som har en kolonistuga. Det blev grillning och härligt trädgårdshäng, det var superhärligt! Trollet fick årets första sommarknän, hon snubblade och kom med blödande knän och skrapade händer. Otroligt nog så blev det inte en enda tår, däremot kom de med besked när kompisen råkade riva henne lite lätt på armen och då blev det inte ens något märke, hihi. Kanske är det så att ju mindre skada detso större tårar??

Till frukost blev det smarrigt pålägg iform av "Den skrattande kon", en av mina favoriter. Annars har vi hängt inomhus och spelat dataspel. Trollet fick precis kompissällskap och de ska springa ut på gården och Mich sitter instängd och skriver på sin uppstats. Så jag ska kanske välta mig i soffan en stund...




Icke glutenfria pinnbröd...

Skrattande kon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar